wtorek, 22 listopada 2011

Weekend Hair

          Jako, że jestem w stanach, staram się z tego korzystać na maksa. Dlatego szukam koncertów, spektakli, o które ciężko w Europie, Polsce. Tak więc, moi państwo, w sobote byłam w Golden Gate Theater na musicalu ,,Hair", wystawianym przez aktorów z Broadway;) Bilety wcale nie były jakies tanie, no ale cóż. Było mega! ale ja kocham musicale, więc co się dziwić. jesli ktoś oglądał wersję filmową musicalu to powiem, że troche wersja sceniczna się różni od tej filmowej. Już obczaiłam kiedy i jakie będę inne wystawiane musicale, więc pewnie jeszcze tam zawitam. Coś czuję, ze ciężko będzie mi tu zaoszczedzic kasę, ale w sumie zarobek nie był celem tego wyjazdu;)
Aaa no i oczywiście na musicalu nie byłam sama;) Namówiłam łukasza (razem przylecieliśmy do Stanów i wchodzilismy na dachy;P) Dzieki Łukasz! Dzięki też, że po półgodzinnym szukaniu McDonalda, który miał byc za kolejnym zakrętem, w koncu go nie znaleźliśmy;P Ale faktycznie tam wszystko podobnie wygladało;)
     Po spektaklu zaszliśmy na mały shopping. Niestety "ktoś" mi narzucony limit. Mogłam iść tylko do Old navy, h&m i macy'sa. A co gorsze nie moglam nic kupic w old navy, bo trzeba by było stac z ponad godzine w kolejce do kasy... Jako, że ''coraz blizej święta, coraz bliżej swięta" w sklepach tłumy! Co do Macy'sa to jakaś masakra! miałam ochote się rozpłakać! chciałam zorientowac się co jest w sklepie, obejrzec, ale ten sklep miał 7 pięter!!! a ja nie wiedziałam czy chce isc na dział z sukienkami, czy dresami, czy kosmetykami. i w dodatku kazde pietro było ogromne. Nie bedzie to mój ulubiony sklep! kto mnie zna, ten wie, ze mam problemy z podejmowaniem decyzji, a tu w Stanach jest to naprawde wybitnie trudne, bo nie da rady przejrzec całego asortymentu. w każdym sklepie musiałabym byc zamknięta z kilka dni, by zapoznać się z kolekcją. Eh...
       Z San Francisco pojechaliśmy do Berkeley, do Łukasza (20min drogi) i mieliśmy zwiedzic miasto, ale deszcz uniemozliwił sytuację.

Poniżej możecie obejrzeć 2 fragmenty z hair;) naprawde niesamowite głosy słyszałam;)


http://www.shnsf.com/shows/Hair



     W dodatku w SF była jakaś manifestacja, więc było sporo ludzi na ulicach, śpiacych na chodniku, a na trawie porozstawiane namioty. Gdyby filmik chciał się załadować, to bym Wam pokazała jak to wyglądało.


Dział: NOWOŚCI

* mam juz swój pokój, gdyż Bianca (była aupair) wyjechała w środe. Pokój jest naprawde przytulny. Kiedys go Wam zaprezentuję. A co najśmieszniejsze mam w nim identyczny czerwony smietnik z ikei, jak w moim pokoju w Polska;P
* Chodzę czasem do takiego klubu sportowego YMCA na basenik, siłownie lub rzucam sobie do kosza;)
* W czwartek mamy święto dziękczynienia;P będę jeść indyka, to pewne. a w piątek od 5 rano są odfarte sklepy i są wyprzedaże i ludzie ustawiają się w kolejce w nocy. Lol!
* Amerykański rozmiar xs wisi na mnie (taka nasza m), jak nic będę się ubierać na dziecięcych działach (w sumie nie wiele się zmieni;P)
* Moje host dzieciaki uwielbiają brukselki, kumacie? W Polsce bardziej sa znane z tego, ze większość ich nie lubi niz lubi, a tu na odwrót. Ponadto jedzą kanapki z awokado. I nauczyłam ich, ze robiac kanapke smaruje chleb masłem, bo nigdy nie jedli kanapek z masłem;)
* byłam ostatnio pierwszy raz nad oceanem, mam pół godziny samochodem. Było spoko z tym, ze zimno ,ok. 15 stopni, ale to nie zmienia faktu, że dzieciaki ubrały się w stroje, ale sie nie kapał, chodz i tak wrócilismy dośc mokrzy. na plaży było takie wzgórze piachu, z którego się turlaliśmy. Ja też! w ramach integracji z dzieciakami. Mam filmik z tego wydarzenia, ale nie wiem jak go przekrecic, zeby mozna go bylo ogladac normalnie, a nie do gory nogami...
* z angielskim juz troche lepiej, ale to nie zmienia faktu, ze wciąż ciężko
* ponadto stwierdzam, ze musze troche zwolnic moje tempo zycia tu, gdyz prawie nie mam czasu dla siebie i moglabym sie czasem poobijac nic nie robiąc
* nie chcą mi się dziś filmiki z kompa zamieścic na blogu, więc kiedy indziej cos tam Wam podeślę;)


3 komentarze:

  1. Hej hej :) skoro wy tak bliziutko mieszkacie to moze się kiedyś spotkamy? Ja mieszkam obok Walnut Creek, do Berkeley mam 25 min :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jest to propozycja godna rozpatrzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To rozpatruj mi tu szybciutko :P może w sobote np Fremont, żeby tak w połowie sprawiedliwie było :) może jakoś się na fcbk zgadamy?

    OdpowiedzUsuń